Jesteś założycielem własnej firmy?? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej obowiązków do wykonania. Wiele zatrudnianych osób na różnych stanowiskach ma przydzielone im zadania oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają z reguły podział na różne działy z odpowiednio wyszkolonym i wykwalifikowanymi ludźmi, profesjonalistami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy otrzymuje pracę w zawodzie w jakim jest przyuczony i posiada doświadczenie czy staż. Niejednokrotnie część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma uwzględnione różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak najbardziej do klienta. Niekiedy pracownicy wysyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele wartościowych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można odnaleźć na naszej stronie Inicjatywa Mobilności Pracy. Wiele wartościowych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych w ciągu prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.
Co należy wiedzieć w trakcie prowadzenia firmy
